BACK TO BASICS

SKJORTA - ZARA, GULDRINGAR - H&M
 
Ni anar inte hur länge jag har letat efter den perfekta vita skjortan, men jag har alltid tyckt att det är något som har saknats med de modellerna jag har testat. Den här fina garderobsfavoriten hittade jag på Zara, såklart. Allt dom gör blir ju bara helt perfekt. Det kommer att bli en favorit i vår, och resten av året för den delen också.
 
Annars har jag varit på LPG-behandling efter jobbet och precis gjort en storstädning här hemma i lägenheten. Mycket välbehövligt kan jag säga. Fick en helt ny garderob. 

Sandra skriver:

Hej igen! Vad tyckte du om LPG-behandlingen?

Svar: Hej! Den är grym, jag har bara gjort 4 behandlingar av 14 än så länge men har redan tappat några centimeter och fått snyggare konturer på musklerna! Jag kan lägga upp ett inlägg om det senare om det är intressant?
Amanda Moritz

Sandra skriver:

Vad du är snäll, det skulle vara jättespännande!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar