BACK BY ANN SOPHIE BACK

TOPP - BACK BY ANN SOPHIE BACK, JEANS - ZARA
 
Här är lite bilder från lördagen innan jag åkte iväg för middag på Bon Bon och lite drinkar med Emelie. Jag bara älskar min nya topp från BACK. Värdens finaste tyg och jag gillar att man både kan knyta den fram och bak i ryggen. Den fanns även i svart och vitt så beslutsångesten var stor, men jag tyckte att den var snäppet finare i pastellblått. 
 
Men alltså restaurangen Bon Bon där vi åt i lördags. Hur grymt? Helt fantastisk restaurang. Det finns ingen meny där utan man bokar antingen den sena eller tidiga sittningen och under kvällen kommer de fram och presenterar 20 olika avsmakningsrätter som man får välja av, och för varje smårätt man tar in lägger de glaskulor i en skål på bordet som man sedan räknar ihop när man ska betala, så alla smårätter kostar lika mycket. Jättehäftigt upplägg, testade massor av rätter jag aldrig hade vågat testa annars.
 
Sedan mötte jag upp Emelie och tjejerna för några drinkar på Escalier innan jag åkte hem för att sova, synd bara att man tappade en timme där på natten då sommartiden kickade in.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar