PASTEL BLUE BIKER

SKINNJACKA - ZARA, LINNE - ESTRADEUR, SKINNBYXOR - H&M, KLACKAR - ZARA
 
Hej finisar. Sent inlägg här men jag kom precis hem från LPG-behandling följt av ett biobesök med Alex.
 
Bjuder på gårdagens outfit så länge. Nu ska jag hoppa i säng och försöka få lite sömn innan jag släpar mig till gymmet imorgonbitti.
 
- puss

Rebecca Lundqvist skriver:

Snyggt!

Svar: Tack finis!
Amanda Moritz

Elsa skriver:

Superfin jacka! :)

Svar: Tack! Jag älskar den :)
Amanda Moritz

Ida och Amanda skriver:

Supersnygg!♡

Ida och Amanda skriver:

Supersnygg!♡

Svar: Tack! <3
Amanda Moritz

Melanie Forsberg skriver:

SÅ fin jacka!

Svar: Tack! Det är redan en favorit!
Amanda Moritz

s a r a h m o b e r g skriver:

Passar perfekt till våren :)

Svar: Verkligen, jag älskar den!
Amanda Moritz

MADDISENJ.SE skriver:

Riktigt snygg jacka

Svar: Tack, en av favoriterna i garderoben just nu!
Amanda Moritz

frukallgren.blogg.se skriver:

Snygging! Älskar ditt hår :D

Svar: Tack, vad kul att höra! Jag fixar det hos Hairbysuzan på St.Eriksplan :)
Amanda Moritz

Johana Duggin skriver:

snygg!

Svar: Men tack! Det värmer :)
Amanda Moritz

Annster skriver:

Snygg :)

Svar: Men tack fina du!
Amanda Moritz

mamma till william och wilma skriver:

Fina bilder på dig..

Svar: Tack, vad snäll du är!
Amanda Moritz

michaela- mamma till tre 💗 skriver:

väldigt snygg outfit!

Svar: Men tack så mycket!
Amanda Moritz

meyav skriver:

sjukt snygg jacka, tänkte också köpa en sån i veckan.
Ha en bra dag! :)

Svar: Tack! Kör på, den är värd varenda krona :)
Amanda Moritz

Solin skriver:

Så fin!

Svar: Tack!
Amanda Moritz

Izza skriver:

Vad fin du är :)

Svar: Men tack så mycket! :)
Amanda Moritz

Amanda [SPONTAN] skriver:

Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Amanda Moritz

aina [fotoblogg] skriver:

Så snygg jacka!

Svar: Tack! Älskar den!
Amanda Moritz

Robex Lundgren skriver:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

SALLY skriver:

Sjukt snygg jacka !

Svar: Tack! Den är underbar.
Amanda Moritz

Tilde skriver:

Skitsnygg jacka! Har själv tittat på den faktiskt!

Svar: Tack! Jag älskar den, värd varenda krona!
Amanda Moritz

Tommy skriver:

spännande :)

Popkungen skriver:

Hur lång är du och vilken storlek har du på jackan? Vill köpa den, men är osäker om jag ska ha S eller M :)

Svar: Jag är 1,60 lång och har storlek XS på jackan. Jag skulle dock säga att den är liten i storleken så jag skulle även kunna ha en small utan problem, det beror lite på hur man vill att den ska sitta! :)
Amanda Moritz

Louise skriver:

Så fin!

Svar: Men tack, vad glad jag blir!
Amanda Moritz

Tess skriver:

Grymt snygg! :) Kram

Svar: Men tack fina du!
Amanda Moritz

Ewwe skriver:

Super trevlig blogg du har..

Kika gärna in hos mej och kanske till och med så att du vill vara med och tävla om att bli dagens blogg =)
har 300-600 läsare per dag.

Cassie skriver:

Otroligt fin jacka! Älskar den babyblåa färgen! ^^

Svar: Tack, ja den är verkligen superfin!
Amanda Moritz

Emilia skriver:

jätte snygg jacka!

Svar: Tack!
Amanda Moritz

Love-Lis skriver:

Gud vad snyggt! Sjukt fin blogg också btw!❤️

Svar: Tack, vad kul att du gillar den!
Amanda Moritz

KassandraPalma skriver:

så vacker, gillar din stil riktigt mycket!!

Svar: Åh vad kul att höra, tack fina du!
Amanda Moritz

Jennie studerar i Los Angeles skriver:

Grymt snyggt :D

Svar: Tack! :)
Amanda Moritz

Sara skriver:

Så fin outfit!

Svar: Men tack, jättekul att höra!
Amanda Moritz

J o j z y ♛ skriver:

FINIS

Linn skriver:

Snygg! Fin blogg också!

Svar: Tack så jättemycket!
Amanda Moritz

Elina skriver:

Snyggaste färgen på bästa jackan. *-*

Svar: Jaa, den är helt underbar!
Amanda Moritz

Sofia skriver:

så snyggt!!

Svar: Men tack!
Amanda Moritz

A skriver:

Snyggt! :D

Svar: Tack!
Amanda Moritz

Maolion skriver:

Snygg! Den passade du verkligen i :D

Svar: Tack! Vad gullig du är! :)
Amanda Moritz

Evelina skriver:

jättesnyggt!!

Svar: Men tack söta du!
Amanda Moritz

Alina skriver:

Fin du är :)

Svar: Men tack! :)
Amanda Moritz

Amanda Niclasson skriver:

Snygg outfit! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Amanda Moritz

Mirjam Wallmark skriver:

Älskar jackan, så snygg! :) kram

maja | mode, foto, vardag mm skriver:

Så fin jacka!

Nikaia skriver:

den jackan är sjukt snygg!

felicia skriver:

så snyggt :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar