SHADES OF PINK

BLUS - H&M, KOSTYMBYXOR - FILIPPA K, KLACKAR - ZARA

Bjuder på en outfit från lördagen innan jag kilade iväg för middag och lite bubbel här i Sundbyberg. 
 
Just nu är det fullt upp på jobbet, heldagar med utbildning både imorgon och på Torsdag. Sedan ska jag även hålla i utbildning för våra nya FEI praktikanter nästa vecka. Känner att tiden inte riktigt räcker till, men det ska nog ordna sig.
 
Jag hann iallafall kika förbi River Islands nyöppnade butik med Hanna på lunchen och jisses vad mycket fint det fanns. Livsfarligt.

Anna Silfverstolpe skriver:

Vad fin du är! Älskar fåtöljen också :)

Svar: Tack! Jag älskar den jag med, det är en vintage Emma fåtölj :)
Amanda Moritz

Emsan skriver:

Va snygg stil du har! :)

Svar: Tack, vad kul att du tycker det! :)
Amanda Moritz


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar