MATERIELL KÄRLEK FINNS

TRENCHCOAT - H&M, BLUS - ÅHLÉNS, JEANS - ZARA, BOOTS - ZARA
 
Hej på er. Som ni kanske har märkt har jag haft en liten bloggpaus sedan nyår då jag har varit rätt oinspirerad, men nu är jag tillbaka på banan igen med massor av inspiration. 
 
Jag tänkte passa på att presentera min nya kärlek i livet, den här äckligt snygga trenchcoaten från H&M. Snyggaste budget alternativet ute i butik just nu enligt mig. Passformen är jättefin och fallet på den är helt perfekt. Självklart invigde jag honom den enda dagen då det snöade och regnade ute som mest, lite sämre taming men det var det värt.
 
Lördag idag och jag har tagit en längre sovmorgon, ätit lite frukost och ska snart kämpa mig iväg till gymmet.
 
Puss så länge.

Sandra skriver:

Hej där! Superfin trenchcoat du har köpt, själv är jag också lite sugen på införskaffa en. Hur mycket kostar den du har köpt?

Med vänliga hälsningar
Sandra

Svar: Hej Sandra! Tack så mycket, den är underbar. Den här blir din för 349 kr på H&M.

Go for it!
Amanda Moritz


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar